sunnuntai 1. tammikuuta 2012

Hyvästi kaksituhattayksitoista!



 Eiks ole aika kuuleja nämä meidän koirat?


Allu löysi kamerasta jonkun hymynetsintäohjelman ja käski hymyillä!


 Huomaa Ottawasta mukaan otetut Suomen liput kuusessa!


Uudet vuodet on juhlittu täälläkin. En nähnyt yhtä ainutta ilotulitetta! Ilotulittelu ei ole täällä yhtä suosittua kuin Suomessa (tai Hollannissa - siskoni raportoi sieltä, että oikein sota oli käynnissä). Päädyimme juhlimaan vuoden vaihtumista eräissä häiden rahankeruujuhlissa (kirjoitan pippaloista enemmän omassa postauksessaan) ja oli ihan mukavaa, huolimatta minun pienoisesta flunssasta.

Nytpä voikin katsoa vähän taaksepäin ja tuumailla mennyttä vuotta. Mitä minulle tapahtui vuonna 2011?


Tammikuu, uuden vuoden juhlinnat Joensuussa. Olen niin hyvä valokuvaaja, että kohteet saattavat lyödä päänsä yhteen.


Helmikuu. Muutto Kanadaan ja olen erilainen ja laitan sänkyyni pussilakanan! Kiitos Ikea. 


 Maaliskuu. Tein ensimmäistä kertaa elämässäni ruisleipää. 


Huhtikuu. Kävin äänestämässä eduskuntavaaleissa Thunder Bayssa. 


Toukokuu. Juhlin Suomen jääkiekon maailmanmestaruutta ja HARMITTI etten ollut Suomessa.


Kesäkuu, vanhempieni vierailu. Poseeraamme perikanadalaisen Timpan Baarin edessä. 


Heinäkuu. Olin töissä resortissa keskellä erämaata. Resortajalta jäi parhaiten mieleen huippu 71-vuotias kokkimme, joka oli aikamoinen rautamummo!


Elokuu. Tältä näytti kesäksi hylättty puutarhamme. 


Syyskuu. Pihassamme asuva maaorava tykkäsi pähkinöistä. Minä en sen sijaan tykännyt netinasentajasta, jota ei näkynyt eikä kuulunut. 


 Lokakuu. Hoidimme kaverimme koiraa Peanutia. 


Marraskuu. Perheeseemme liittyi Chili ja Pippa. 


Joulukuu. Kaiken joulutohinan ohessa ostimme myös tosi hienon lampun!

Hyvää tätä vuotta!

P.S. Vuonna 2011 muutin kolme kertaa - uudenvuodenTOIVOMUKSENI onkin siis, ettei minun tarvitsisi muuttaa niin montaa kertaa vuonna 2012!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti