tiistai 19. heinäkuuta 2011

+34 °C

Näissä lukemissa alkaa suomalaistyttö jo sulaa... Opin tuon fysiikan tunneilla!


Olen ottanut tavaksi pulahtaa laiturilta veteen pari kertaa päivässä. Ah kyllä tekee hyvää näissä hellekeleissä! Täällä resortissa ollessani on satanut tasan yhtenä päivänä - ja olen ollut täällä kuitenkin jo 21 päivää (miinus ne viisi päivää jolloin olin poissa). Aurinko porottaa tasaisen varmaan tahtiin ja olen jopa ruskettunut jo ihan mukavasti. Laiturissa ei ole tikkaita, mutta alkukankeuden jälkeen olen oppinut kankeamaan itseni ylös sivussa olevien renkaiden avulla. Ja onhan tuo habakin varmaan kasvanut täällä huhkiessa...



Joskus uintiretkelle pääsee myös tuo meidän eläinkunnan edustaja.

Toinen apupojista minua aina kiusaa, hauki tulee ja puraisee varpaasta... Ja pomo kysyy mukaansa uimaan silta varalta että jos iso hauki hänet vie niin minä voin pelastaa hänet sen suusta. Tässä laiturilla me ja vieraat joskus vähän myös kalastelemme ja saattaa olla saalis isokin.  Eilenkin kun kaksi lähdössä olevaa asiakasta odotteli lentokonetta (joka ei sitten lopulta saapunutkaan ilmassa olevan metsäpalojen savun vuoksi) istuskelivat he onkien kanssa laiturilla. Pyhäkamppeet päällä, lähtökuumeessa, oli ne vähän surkean näköisiä. Tänään pääsivät kuitenkin aamusta matkaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti